Sermec Kızlar 4 ay önce hamıle kalmıştım ama maalesef 7 haftalıkken düşük yasadım sımdı 5 haftalık hamıleyım tedbır amaclı coraspin kullanıyorum bu şekılde tedbır amaclı coraspin kullanan var mı
derinmilatuncay Sermec 5 haftadan beri oksapar ve coraspin kullanıyorum 32.haftada coraspini bıraktım.
eydaDoanBayram Sermec bende 7 haftalıkken bir düşük yaşadım. Tedbir amaçlı 19. Haftaya kadar coraspin kullandım. Şu an 34. Haftamdayım .
Kerem_alyadua Sermec benmde ilk gebeliğimde tansiyonm cıktıgı için tedbir amaclı verdi doktr 29 haftalık hamileyim 5.haftadan beri kullanıyorm
Sermec Kerem_alyadua anladım canım aslında bende sınırda varıs var varıste pıhtı atma ihtimaline karsı coraspin kullanıyorum
Kerem_alyadua Sermec bendede varis cıktı zaten coraspirin kullanıyorm diye doktora sormayı unuttum daha doğrusu kılcal damar varisi sişlikmfalan yok bazı bölgeler morardı sadece ilk gebeliğimde hiç olmamıstı
Sermec Kerem_alyadua bende gebelikten önce vardı bende pıhtı atma ihtimaline karsı coraspin kullanıyorum
ZeynepCan 27.haftadayım,Banada 2 hafta önce başladı doktorum coraspin,preeklampsi riski olduğu için.34.haftaya devam edeceğimi söyledi
Oslemm_35 Bende Şubat ayında bir düşük yaptım doktorum banada tedbir amaçlı coraspirin verdi şuan 13 haftalığım son aya yakın bırakacağını söyledi.