yagmuranne Selam kızlar Osmaniye ibni sina Mustafa özgür e gidip normal Doğum falan yapan tanıdıklarınız var mı, yoruma ..### ****
Tugceksck yagmuranne ben gitmiştim canım hamileliğimin en başında ama pek beğenmedim o yüzden özcan beye geçtim onda doğum yaptım
yagmuranne Tugceksck evet canım allah bağışlasın. Özcan bey i çok duyuyorum fakat çok yoğun zaten malesef peki hiç Mustafa beye doğumunu yaptıran tanıdığın var mı
Tugceksck yagmuranne yok canım hiç duymadım ama eda hanım var yine ibni sina da onu duydum ondan da memnun olan çok. Bi de park hastanesinde ferhat çetin varmış onada çok iyi demişlerdi. Sen kaç haftalıksın