Ben de çok uzun bi süre oldu kaçıncı haftalarda başladı hatırlamıyorum ama baya bi sürdü tansiyonum hep düşüktü ondan olur mu bilmiyorum , 27. Haftamda da hipertroid tanısı koydular bundan kaynaklanabilir dedi ilaç verdi ilacı kullandım daha beter oldu ölücekmişim gibi hissediyodum kalbim sanki beynim atıyodu ilacı bıraktım sonra hafifledi şuan 39+1 olduk çok şükür daha rahatım şuan ama arada bir oluyo ve kesin bişey söylemediler şimdiye kadar 😔 umarım sizinki uzun sürmez 🤲