Arkadaslar merhaba. 26. Haftadayim mevcutta buyuk besigimiz var ancak ben belli bir sure anne yani besikten , yataga birlestirilebilen besikten istiyorum. Bu konuda tavsiye verebilecek olan , iyi kotu yanlarini bilen varsa aydinlatabilir mi? Oneri de olur. Bir de kac ayliga kadar kullanilmasi saglikli bu tarz besiklerin?