Merhaba arkadaşlar.. ..
Ben 3 ay önce bir kimyasal gebelik geçirdim.4 üncü aya dönüş yaptım.ilk g3beligimdi.kan testinde kan degerlerim düşüyordu. Ve kanamam geldi 7 haftalıkken kendiliğinden sancılarla beraber attı.korumanıza gerek yok dedi bu tür gebelikten sonra hamile kalan arkadaşlarım varmı acaba???Ne kadar sürede hamile kaldınız?? ?###