Şuan size hastaneden yazıyorum 😃 dün 40+1 haftalık olarak kontrolum vardı. Çatı muanesinde 2cm açılman var dedi doktorum. Artık 5 Ağustos günü sabah seni yatıralım suni sancı ile başlatalım dedi. Kabul ettim çünkü bekledikçe hem ben strese giriyordum hemde bebeğin hareketleri kısıtlı olunca ister istemez endişe ediyordum. Dün kontrolum 10'da yapıldı. Kontrolden sonra eve 11 gibi geldim. Çatı muayenemden sonra hep leke ve ağrı olurdu. Sonra geçerdi akşama. Ama dünkünde geçmeyen sancılar vardı. Hemde bi anda 5 dakikada bir gelen sancılardi. Yalancı mi acaba diye düşünüyorum. Cunku 2cm le ne sancısı çekecektim. Netten bakıyorum yalancı sancıya anlatıyor. Gerçek doğum sancısı yarım saatten başlar son 5 dakika kala iyice sıklaşir. Ama akşam 9 gibi aynı şiddette ama yine 5 dakikada bir geliyor. Hareketlerimi kısıtlayınca akşam 9 gibi gittik hastaneye. Bi baktılar ki doğum belirtilerindenmis.yatisim verildi. Yalancı diye gidince ne 11 hurmayi yapabildim ne Meryem Ana otunu yapabildim 😄Ama kendi sancım aynı adet sancımla aynıydı. Doğal sancınizin boyutundan sakın endişe etmeyin. gece 3 te suyum patladı. 5 dakika sonra da açılmam 9 cm olmuş 10 dakika sonrada 10 cm. Ama hep aynı adet sancım. Şiddeti ecük artıyor ama çok değil. Sadece sıklığı dakika da bir düşünce biraz boncuk boncuk terliyorsunuz. Doğumum kolay oldu. Her sancı beni bebeğime bir adım daha yaklaştırdiğını düşündüm sürekli. Meryem Ana otunu suya koyamadım koydum gibi düşündüm. Hurma suyunu içmeden çıktım ya yapmış gibi farzettim. İlk doğumum olmasına rağmen açıklığım bi anda ilerliyordu. Çok şükür bin şükür Rabbıme. 39 dan sonra ne yalan söyleyeyim bir hafta 10 gün yaptığım plates ve yürüyüşten sıkılmıştim. Akışına bıraktım. Kolay olacağı varsa zaten olur diye pozitif düşündüm. Herşeyi olumlu düşündüm kısacası ve öyle oldu çok şükür.