Ogretmen_anne Merhabalar güzel anneler🤗 16+4 günlük hamileyim. Kafayı yedim sanırım. Her zaman bebişimin kalp atışlarını duymak istiyorum. Steteskop alıp dinlesem duyulur mu acaba?😂 sakın dalga geçmeyin benimle ya😔🙈
Ervansal Ogretmen_anne çanli ya da çansiz steteskop o kadar derini dinletmez maalesef canim uzgunum 🙂 benim meslek geregi kendi steteskobum var 24 haftaligim ama duyamadim daha bisey 🙂
Burcuk Ogretmen_anne yabancı bi futbolcunun karısında görmüştüm bilgisayara takılan ultrason cihazı almış yattığı yerden bebeğini izliyordu o geldi aklıma 😬😬😬
jrarya Burcuk bende araştırdım onu 🙄🙄 ali ekspresste gördüm sanırım bi üç tane doğurucak olsan düşünücektik ama niyetim tekte kalmak.