Matmazell Kızlar doğum belirtisi mi en son 6’da bişiler yemiştim snra bi koku midemi bulandırdı ve geçmiyo bulantı heran çıkarıcak gibiym doğum belirtisi diye de okudum ama ne nişan ne su ne sancı hiçbişeyim yok başına böyle bişi gelen var mı son haftalarda 🤭
Aysnurrr Matmazell bende 36+4 günlük hamileyim bazen okadar midem bulanıyor ki hamileliğimin başlarında bile böyle koku hassasiyeti yaşamadım. Belkide Bebek kanala girmiştir oda bulantı yaparmış
Merve612506 Matmazell canım bende 39+3 bir iki hafta önce aynı kusmalarım mide bulantısı koku başladı ama bişey yok halen
bicirinannesi Matmazell ayy gerçekten Doğum belirtisi mi yaa😃 ben de 38+5 iki gündür mide bulantım oluyor. İnşallah Doğum belirtisidir 😍
Bkr-efe Matmazell Doğum belirtisi değil canım haftamız aynı doktora sordum benimde oluyordu mide bulantılarım. Bu haftalarda normal olduğunu bebek kilo aldığı için ve Doğum pozisyonu alıp kalça ve ayaklar mideye baskı yaptığı için olurmuş.
Matmazell Aysnurrr bana ilk defa bugün oldu canım ya hiçbişeyim yoktu bebek kanala yakındı zaten inmişti baya aşağı ama girmesi mi böyle etki yapıyo acaba 🙄 sancım da ara ara geliyo gidiyo 4-5 saatte bi geliyo 🙄
Aysnurrr Matmazell benimde belimde kasıklarımda feci ağrı var çok korkuyorum 😢 artık sonlara geldik sayılır .
Matmazell Aysnurrr korkma kuzum niye korkuyosun ki az önce belime sancı girdi nasıl sevindim ayy doğursam ya bu geceye diye ama gitti 🙄😬🤭 korkma hiiiç pozitif düşün sonunda evladımıza kavuşcaz 😍🤲🏻
Aysnurrr Matmazell normal Doğum korkulu rüyam oldu artık kendimi çok çaresiz bi garip hissediyorum :(
Merve_ancl Gece de bwnim öyle oldu inanılmaz midem bulandı rahimde kasılma ve belimde ağrı vsrdı sevindim gelicek herhaldee diye ama istifra ettikten sonra uyuyakalmışım yine kandırdı beni minik prenses
Matmazell Merve_ancl heran tetikteyiz ya beklendiklerini bildikleri için naz mı yapıyo bu minnoş kızlar bize acaba 😊😊 şuan uzanıyorum öyle oynuyo keyifci kızım 😄
Matmazell Aysnurrr böyle düşünme canım kendine negatif enerji yükleme çok zorlanırsın böyle yaparsan bn en başından beri hiç korkmadım hala da korkmuyorum 😊 pozitif videolar izlemeye çalış kendine telkin ver kavuşcam evladıma negatif şeyleri uzak tut aklından
Matmazell Aysnurrr başarırsın 9 ay karnında taşımışsın doğurmayı mı başaramıcaksın başarırsın hiç öyle düşünme 🤗 biz kadınlar istediğimizi herşeyi başarabiliriz yeter ki isteyelimm 😊
Matmazell Bkr-efe hımmm teşekkür ederim canım 😊 bi yerde doğum belirtisi diye okumuştum o yüzden sorma gereği duydum gerçi yine bebek pozisyon aldığı için doğuma yakın oluyordur 🤗
Bkr-efe Matmazell bol bol yürüyüş yap bebek aşağıya insin o zaman mide bulantım bu kadar kalmaz dedi :)
Matmazell Bkr-efe bende hergün yürümeye çalışıyorm ama en fazla yarm saat yürüyebilirim sonrasında artk iyice ağırlık yapıyo göbeğim 😊