35+ 3 günlük Kızım ama gelmek istiyor heralde bugün azıcık bi kan lekesi gördüm nokta gibi sağlık ocağı kontrollüm vardı kontrolümü oldum sabah başıma geleni aile hekimine söyledim oda erken doğum olabilir doktoruna git bence dedi bizde hemen geldik doktoruma nst ye girdim be düzenli savcılarım çıktı eğer şimdi doğarsa 1 hafta kuvez de kalcakmış Kızım yatış verdi serum taktıklar sancılarımın kesilsin diye dua edin bana hanımlar🙏🙏