Nermin_aliyeva kizlar Azerbaycandan selamlar 17+2 hamileyim dogumdan cok korkuyorum epidural nasil bisey kimse yaptirdimi fesatlari ne gibi ola bilir
Simos44 Nermin_aliyeva Doğuma ulaşmak çok uzun bir yol , oraları hayırla aşarsam Doğumdan hiç korkmuyorum Allah’ın izniyle 😊
Meltemkskn Nermin_aliyeva neden korkuyorsun. Canım ya etrafına bak herkes yapıyor sen mi yapamayacaksın oda sana hatıra anı olarak kalacak ben normal Doğum yapıp o anlara tanıklık yapmak istiyorum sancıyı hissetmek istiyorum sende korkma bence iyi şeyler düşün daha çok erken Doğumu düşünmek için
Jasmin__ Nermin_aliyeva salam mende azeribaycandanam kesr olmuşam 1ci uşağa indi yenə hamiləyəm inşallah yəqinki bu da kəsr olar
Nermin_aliyeva Meltemkskn nebiliyim korkuyorum iwte beceremem die olurum die korkuyorum epidural isterim o yuzden ama ne kadar yardimci olucak bilmiyorum
Simos44 Nermin_aliyeva korkma korkma Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz dua et bol bol. Eskiden hastane yoktu millet evde tarlada doğuruyordu yine de bu kadar korkmuyorlardı. Şimdi hastanelerde her önlem var iyi düşün iyi olur
Nermin_aliyeva Jasmin__ salam ) kesirin agrisida diyirler pisdie nece vaxta uje duzeldi bel agrisi tikiw agrisi?