dvran22 Necla-kaya yani bebeklerin uyku dönemi olunca uyuyor olabilirlermis benim bebiş 33 haftalık maşaallah çok hareketli
Haribo42 Necla-kaya canim bende azaldi o haftadan sonraa oyle ztn hicbi zaman aaa canimi acitti beni uyutmadi vs gibi olaylarim olmadi hep sakindi yavrum doktor gunde 10 kez yasadigini anlaman lazim dedi 34+5 im
Hulyams Bebeğim hareket alanı kısıtlandığı için , hareketlerinde zamanla azalma olduğunu doktorum ile görüşmüştüm