Ozgecakrork Doğumun başladığını nasıl anlıcam ben normalde de sancim oluyor nasıl ayırt edicem. Nisan gelmesi nasıl oluyor geldiğini hissediyormuyuz
Ngovercin Ozgecakrork canım benim tuvalete gittikden sonra kendimi sildiğimde gelmişti sümüksü kahverengimsi birşeydi de 2 hafta oldu hala doğurmadım 🤦🏼♀️ Bebek yukarda olduğu için yarın suni ya da sezeryanla doğurucam 39+5
hunilimom Ozgecakrork ah o şancı gelince ayırt ediyosun canım hayatında yaşamadığın bir ağrı oluyor nisan kanlı kahverengi bi rengi oluyor ama nisan gelmeden suyun gelmesende doğum yapabilirsin önemli olan sancıların ve bebeğinin hareketleri
Esramese Ozgecakrork hani adet olacgn gun sicak gelir ya birden az bisey o his oluyo ve sadece kanli lekeli nisan bekleme bende seffaf jel gbi gelmişti burda sordm herkez degil dedi doktrm nisan sadece kanli olmaz dedi takip et gerci bn dogurdm artk 8gun oldu 😁
Ozgecakrork Esramese dediğin gibi adet olacakmış gibi kasiklarim belim ağrıyor lavaboya girince de arada kan kokusu alıyorum ama birşey yok