Arkadaşlar ben 24+5 haftalık hamileyim. Allah nasip ederse bi oğlum olacak ancak bebeğim aşırı hareketli. Yani abartmadan söylüyorum inanın neredeyse gece gündüz hiç durmuyor. Gece lavabo için uyandığımda bile hareket ederken yakalıyorum 😂Okuduğum kadarıyla sağlıklı olduğunu gösteriyormuş. Sizce bu kadar hareketli olmasının bir nedeni var mıdır?