Aselpy Merhaba hanımlar 33+3 günlük gebeyim ve idrar testimde kan görüldü değer baya yüksekti bugün iç çamaşırımda da kan lekesi gördüm başına gelen yaşayan oldu mu?
Kuzey88 Aselpy ben de aynı postu açtım yarın ürolojiye baktırcam sadece kan pozitifse enfeksiyon değil dedi sağlık ocağı doktoru ve ürolojiyi önerdi böbrekte sorun var mı bakılsın diye