Seymosile İkili tarama testi için oncesınde korku endişe hısseden oldumu ben nıe bılmıyorum ama tedirgınlik yasıyorum 😔😔😔😔
Busraatakuk Seymosile ben yeni yaptırdım canım hiç bi sıkıntı çıkmadı çok şükür sende içini ferah tut Allah’ın izniyle hiç bişe çıkmaz inşallah🙏🏻 genelde bişe çıkmıyor zaten. Zaten bu ikilide bişe çıkmayınca 3lüyü yaptırmada doktorlar gerek duymuyor.
Asli2663 Seymosile bende çok korktum balım Allah korusun birşey çıksa aldıracak mıyız çocuğumuzu hayır ama en azından daha tecrübeli oluruz dua et nas felak oku kendini rahatlatmaya çalış😇
ozdenarda Seymosile ben canm hmde nasl nedense istemsizce aglmstm bir gun kala o bir hafta hic gecmemsti bosa yapmsm sende hic yapma canm icini ferah tut
jrarya Seymosile bende sizin gibiyim pazartesi ikili testim yapılıcak şimdiden karın ağrım başladı her kontrol öncesi herşey yolundamıdır diye bi telaşım oluyo ama sanırım ikili üçlü dörtlü hep bu korkuyla gidicek inşallah bizde içimiz rahatlamış olucaz 🙏🏼🍀
nazz33 İkili değil ama dörtlüyü yaptırırken çok endişelendim,korktum.çok şükür hiçbir şey çıkmadı.annelik işte stres yapıyoruz boşu boşuna☺😁