Merhaba arkadaşlar 35 haftalık gebeyim ve geçen hafta kontrole gittiğimde doktorum sıvı sınırda dedi her hafta kontrole gidiyorum artık. bu hafta gittiğimde de sıvı 80 dedi yakın takipte olcaz dedi 80 dedigini bilen varmı ideal ölçüsü kaçtır ki? 1 hafta var daha kontorele çok kafama taktım bilen varsa bilgi almak isterim