Doktoruna görünmende fayda var, ben 5+5 haftalık hamileyim kaç gündür kahverengi aradada bir kaç defa koyu kırmızı geldi aklım çıktı, dün dahil olmak üzere üç defa doktoruma muayene oldum, keseyle alakası yok kanamanın kesenin çok aşağısında içerde kalan kanı atıyorsun dedi, içim rahatladı ama insan yinede tedirgin oluyor, sende git bir görün için rahat etsin baksın bebeğine