Kızlar bugün tam 18 haftalık olduk biz üçlü taramamı iki hastanede birden yaptırmıştım biri iyi biri tam sınırda çıktı neden öyle oldu anlamadım doktorlarda ya amniyo sentez yada nifty testi önerdiler bizde nifty testi yaptırdık dua edin bize sonuçlarımız 12 gün sonra çıkacak inşallahh sorunsuz çok güzel çıkar herşey 🙏 Minnak bi kızım olacak inşallah 🙏😍 oksapar kullanıyorumm kevgire döndğm heryerim delik deşik 😁 sizde durumlar nedir 😍