FSCMK ya ilk başta bende öyle düşünüyodum ama biraz zaman geçtikteb sonra bebeği odada uyutup eşinizle salonda tv izlerken 5 dk da bir gidip bakma ihtiyacı duyuyosunuz.. huzurla oturamıyosunuz :) o yüzden alınmalı kesinlikle. Ben 2. Ayında aldım. Çok rahat ettik.. gündüzleri çok ihtiyaç olmasa da akşam olunca iş görüyor :)