Ryhnylmz 6+1 hamileyim. Kasığımın sağ tarafında , biraz yukarı kısmında ve sağ bacağımda sürekli bir ağrı kasılma var. Bu normal mi acaba ?
Ilknur_emin Ryhnylmz bu dönemde hergun farklı bir belirti oluyor ya karnıma ya kasiklarima ya bacağıma kramp giriyordu şimdi bulantı ve baş ağrısına bıraktı yerini ters birşey olmayınca korkuyorum niye midem bulanmıyor niye kasiklarim ağrımıyor diye normal yani balim korkma ağır kaldırma anı haraket yapma kendini strese sokma
4283eslem Vücuduna yabancı bir cisim girdi hali ile ic organların düzeni bozuldu kabullenme aşamasında:)bunlar normal şeyler cnm
Ryhnylmz 4283eslem insan çok korkuyor ya gerçekten bi şey olur mu diye düşünmemeye çalışıyorum bakalım :)
_kbranr_33 Ryhnylmz aynısıbende de oluyor canım allah saglıklı sıhatlı kucagımza almayı nasıo etsın insallah
Bef90 Ryhnylmz Ben doktoruma her kasık ağrımdan bahsettiğimde gülüyordu bir şey yok bir şey yok diye gerçekten de 16. haftalara kadar hep ara ara oldu geçti şimdi. İçinizi ferah tutun bebişler Allah’a emanet 🤗
Ryhnylmz Ilknur_emin etmem tabiki Allah yar ve yardımcınız olsun her zaman gönlünüze göre versin inşallah