29+4 günlük hamileyim 2 hafta önce şeker yüklemesi yapıldı normal dedi doktor buğün saglık ocagı çagrdı tahlil için şekerim 60 çıktı aile hekime doktoruna başvur dedi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ve idrar yolu enfeksiyonu var kndi doktoruma randevum önümüzdeki hafta içi o zamana kadar öneriniz nelerdir?