Doğuma 0 gün kaldı 40haftalık olduk ama gelmiyor gelmiyor gelmiyorr😭,
Her doktora gittiğimde yok kalp atışı çok yavaş ,yok çok hızlı , taşıkardı nts ,suyu sınırda ,yok suyu iyiymiş diye şeylerle karşılaşıyorum psikolojik olarak bittim artık . Bel ağrısı dışında hicbiseyim yok , bi geçen salı günü ntsde sancım çıktı oda 40larda 😭😭ben gibi sters olan varmı çocuğa ha bisey oldu ha olcak korkusu görende zamanin geçmiş bebek ölür kendi kakasını yer suyu azalirsa ölür diye iyice psikolojimi bozuyolarr 🤦🏻♀️🤦🏻♀️