Seda3434 Gebelikte ya da emzirme döneminde c kategorisinde ilaç kullananlar bebekleriniz de bır sıkıntı oluştu mu?Ya da yakın çevrenizde duyduğunuz bir şey oldu mu?
Snok Seda3434 ben ilk hamileliğimde kullandım bir sıkıntı olmadı şimdi ikinci hamileliğimde de kullanmak zorunda kaldım