baltacirahsan canm kendinde belirti arama. Insan bebek isteyince herşeyi hamilelik belirtisine yoruyor. Ben 6. Ayda hamile kaldim o aya kadar her ay belirtim var deyip kan verdim test yaptım yoktu. Son ay hic umudum yoktu belirti de yoktu megersem hamileymisim. O ay birsuru yol denememe rahmen umudum yoktu belirtim yok diye