Sulebrk Hanımlar bebek kıyafetlerini neyle yıkıyorsunuz ne kullanıyorsunuz kaç derecede yıkıyorsunuz bilgileri alayım ☺️
meva_ Sulebrk dalin le yıkadım 30 derece kısa program da canım 🙂 renkliler ayrı beyazlar ayrı sekil de yıkadım ben 🙂