Kuzey88 Kızlar ben şuan doktorumdan uzaktayım. İdrar tahlilini bir hafta arayla yaptırdım ikisinde de kan çıktı. Sizde böyle bir sorun oldu mu olduysa nereye yönlendirildiniz nereye baktırmam lazım lütfen yardım
37aysgl Kuzey88 bendede çıkmıştı canım bol su içtim günlük 3 litre idrara çıka çıka attım onu yüksek seviyede değildi antibiyotik vermedi doktorum sen göster sonuçlarını
Badevehande İdrar yolu enfeksiyonu son evresi kanlı olur bence bir antibiyotik kullanın doktorunuz yazar çünkü bebeğe iyi gelmez enfeksiyon
Zeyno16 Bende bgn sancıyla gttm canm hastnye acilden girş yaptm idrar da kan varmş. Enfeksiyon varmş kdın doğma gttm bakldm çok şükür bebekde sorun yok ilaç yazdı
Kuzey88 Zeyno16 hiç ağrım sızım sancım olmadı sağlık ocağı doktoru çok önemli olsa enfeksiyon bulguları olurdu yok dedi ama bilemiyorum hiç de şikayetim yok
Zeyno16 Kuzey88 valla cnm bendede idrarda ne sancı ne bşy bi anda karın ağrısı belimde sancıyla gittm bende şaşrdm.
Turna20 Bende de çıkmıştı geçen hafta ama enfeksiyon yoktu, bende korktum içerde kanamamı var die ama bir şikayetim yoktu. Kesenin alt kısmında çok küçük seviyede karanlık bir alan vardı, profestan kullandım geçti