Doğumun kolay olmasi icin her gün 316 defa YA RAGİP(celle celalühü) ismi şerif okunur.
Yunus suresinin 31. Ayeti kağıda yazılir sancı başladığında kola bağlanır.
Doğum sırasında üzerinde Nalini şerif taşirsa Allhn izniyle doğum kolay olur.
Doğuma yakin bir erkek mürekkepli bir kalemle Abese suresinin 19 ve 20. Ayetlerini yazar bu yazi suya birakilir sancilaninca kadın bu suyu icerse dogum kolay olur.
Meryem ana otu sancılar başlayınca ılık suyun içirisine koyulur.Rahmin açılmasi için suya koyarken bir defa yasin suresi 3 ihlas 1 defa fatiha felak nas sureleri okunup üflenir sudan bir miktar içılir.Bu otun dallari açildikça rahimde açılır.
7 pirincin her birine Meryem suresi okunup sancı başladığında yutarsa Allhn izniyne dogum kolay olur.
Doğuma 15 gün kala rahimi zeytinyağli pamuk koyarsa son bir hafta kala gunde 1 kasik zeytinyaği icerse dogum kolay olur.
Kitaptan okuduğum kadariyla yazmaya çaliştim Rabbim hepimize sağlikli çok kolay dogumlar nasip etsin insallh😊