Buzii Mart annesi çokta, ikiz olan yok bence :) benimde 18 Mart gösteriyor hayırlıyla inşallah tek olsun çift olsun kız olsun erkek olsun alalım da kucağımıza inşallah :)
Kbrazcan Buzii ay bi benim demek ki 🙈 aynen öyle sağlıkla alalım da kucağımıza hayırlısıyla zaman nasıl geçecek hiç bilmiyorum