Esnrgn 13.haftamdayım canım.
Ben kan grubum Bnegatif eşim A pozitif böle olunca kan uyuşmazlığı iğnesi yapılıyo.
7.haftamda hafif bi kanama yaşamıştım ozamanda kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. Bidaha bi kanama olursa tekrar yapılacağı söylendi dünde yine oldu hafif bi kanama hemen aradım doktorumu gittik tekrar yapıldı.
Annenin kanındaki antikorlar bebeğin kanına galip geliyormuş ve Allah korusun kötü sonuclanıyomuş. İhmal etme bnce kanaman varsa git doktra onun bi tahlili var indirekt coombs diye onu yapıyolar orda anlaşılıyor