Rabiaaydin Kızlar merhaba en son 23 haziranda adet olmuştum şuan 11 günlük gecikmem var 2 gün geçtiğinde doktora gitmiştim şüphelenip kan aldı negatif dedi ultrasonla rahime baktı rahim duvarında kalınlaşma var dedi kötü bişey mi dedim haftaya tekrar gel adet olmazsan dedi 26 günlük evliyim ama kendimi hamile hissediyorum geç döllenme olmuş olabilir mi doktora gitmeye korkuyorum gebe değilsin der diye psikolojikmen kendimi hamileliğe inandırdım sanki
YagmurDaskn Rabiaaydin Neden bu kadar acele ediyorsun ki bence evliliğin tadını çıkar. Ama karar senin 😊😊 Hayırlısı olsun hakkında
37aysgl Rabiaaydin canım bende gebe kalmadan önce adetim gecikmişti doktor kan aldı sonra alttan baktı rahimde kalınlaşma var belki gene kalmış olabilirsin dedi kan tahlilim zaten negatifti adet söktürücü vermişti ama tabi doktora gitmeden önce idrar yaptım negatifti sonucu bile bile kan verdim sonraki ay hamile kalmışım çok şükür aksatma bu ay olmazsa diğer ay olur Allahım nasip eder inşallah🙏🏻
Alessia Rabiaaydin Insan evlenınce reglı donemının duzenı bozuluyor benım oyle olmustu cok korkmustum hamılemıyım dıye cunku henuz cok erkendı rahım kalınlasması o kalınlasan tabakanın dokulmesıyle baslıyor cunku reglı döngüsü adet sokturucu verdı rahatladım 26 gunluk evlılık ve hemen gebelık dusunmekte cok mantıklı gelmedı bana sız bılırsınız cunku tanımdan hamıle kalıpta bosanma asamasında olanları cok goruyorum
Rabiaaydin madl41 canım 25 günlük evli olduğum için evli arkadaşlarım hamile olsan bile bir ay geçmeyince idrar testinde gözükmüyor en garantisi kan vermen dediler şüphede kaldım bende 🤦🏻♀️ Sabahları ve yemekten sonra kusuyorum birde çok sık idrara gidiyorum psikolojik mi yoksa gebe miyim bilmiyorum pwzartesi günü tekrar doktora gidicem bu sefer özel hst gidicem devlette doktor ilgilenmedi kan değerimi bile söylemedi
Cumaserife madl41 Bizde 8.haftanın içindeyiz evde o kadar yaptım hiç biride pozitif çıkmadı en iyisi betaya baktırmak. Aklını bulandırma sen testlerle
Zade Rabiaaydin Bir ay gecikmeyince mi .. 😐 Ne zaman döllenme olduğu önemli burada . Siz bi idrar testi alın ve sabah ilk idrarrızınızla yapın ve iki gün sonra tekrarlayın testi . O zaman anlaşılır .
madl41 Rabiaaydin yok artık 🙄 benim geç döllenme olmasına rağmen adet günü çıkmadı 2 gün sonra çıktı hem 11 gün geçmiş illa çıkar bence idrar testi yapın😊
pyymamm Rabiaaydin sacma geldi idrar testince cıkar bence. Yada kendim özele git kanda beta baktırxam de ver kan öğren sonra doktor arastır istediğine öylw git varsa
Rabiaaydin YagmurDaskn anne olmayı çok istiyorum canım hamilelik evliliğin tadını çıkarmaya engel değil ki bence ben öyle düşünüyorum 😊
Rabiaaydin Alessia öyle düşüncek olursak hiç yapılmaz çocuk bir insanı tanımanın yolu günle ayla yılla alakalı değil bence iyi düşünmek lazım her zaman severek evlendik belki boşanırız korkusu taşımıyorum
Aysun0101 Rabiaaydin bende doktora gittiğimde ,tabi gittiğim zamanlarda da bebek istiyordum , ultrason la baktığında rahim duvarında kalınlaşma var dedi ,sonra kan verdim hamile çıktım,sende de bebiş olabilir
Ssraa Rahim duvarı kalınlaşma olayı ya hamile olduğunuza ya da yakın zamanda regl olacağınıza işarettir