3 saat önce sancım tutu anıden ve tutmasıyla 5 dk 1 oldugunu fark ettım kontrle gıttıgım hastanenın acılıne gıttık dogum katına cıkardılar Nst bağlandım ufak sancıların var dedıler sonra acıklıga bakcam dedı ebe 4 cm açıklık var dedı doktorla görüştü doktor Doğumu baslatın demıs 😰bebek kaç kg hıc bılmıyorum en son 29 hftalıkken 1309 gr dı
şimdi ne olur hıc bılmıyorum 😰 dua edın lütfen benım ıcın