Esila-22 Siziniyle aynı şey değil ama şöyle söyleyeyim. Hamile olduğumdan habersiz üç kez röntgen çektirmiştim, iki kutu antibiyotik içmiştim, günde üç tane Apranax ağrı kesici alıyordum ve dişimden ameliyat oldum. Aylarca da kendi kendimi yedim bitirdim, bebeğime bir şey olacak diye. Sonuç şu, oğlum şu anda kucağımda,5 aylık oldu ve gayet sağlıklı.