Duygu_ degerin gayet guzel. 10-20 olsa neyse. Ayrıca dıs gebelik betadan anlasılmaz rahimdemi değilmi diye ultrasonda gorulur. Kimyasal gebelik olursa düşük olur değer. Gayet iyi değeriniz bundan sonra randevu alıp doktora gidin o bakar dıs gebelikmi sağlıklımı