güzel anne adayları ve anneler çok doğum hikayesi okudum sıra bana gelir mi derken zaman ne çabuk geçiyormuş bilemedim.ilk 3 ay miğde bulantısından kusmalardan kanamalardan 32 haftaya gelebildik çok şükür 30 haftalarda ara ara kasık ağrılarım oluyordu o yüzden biyere gidip yürüyemiyordum ayakta 10dk kalsam hemen ağrılarım başlıyordu.en son kontrole giderken doktorum dediki senide bi doğurtturamadım demesine kalmadan karnıma bakdı bebeklerden biri kasılıyordu sen kasılıyosun dedi bu gece hastanede kal dedi takip edelim dedi ama ben hiç birşey hissetmiyordum ntsye bağladılar sancım çıkdı kasılmalarım çıkdı ama ben yinede bişi hissetmiyordum kendi kendine haftama daha var modundaydım.nts kağıdını görünce ultrosonla bakdı plesanta ayrılması varmış hemen sezeryana alıyorum seni demezmi ben ŞOK.annem yanımdaydı eşimde dışarda hemen haber verdik eşime acil sezeryana alındım. ve işde o sesler Allah’ım o nasıl ses 28 haziranda geldi benim minik kuzular kuzuları görmeden hemen küvez yolunu tuttular 1980 1870 kiloydular.yaklaşık 1 ay küvez maceramız oldu ama şuan yanındalar çok şükür Rabbime uzun oldu kusura bakmayın herşey yazmak istedim sadece Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkeze nasip etsin çok güzel duygu sorularınız varsa seve seve cevaplarım 🙋🏻♀️😊herkeze hayırlı doğumlar olsun