Sevatsibel Bugün ikili test için gittik. 12+3üm. Ense kalınlığımız normal çıktı çok şükür. Cinsiyet için de değişebilir ama yüzde 75 kız dedi. İçimden hep kız geçiyordu. Değişmez umarım ama sağlıklı olması herşeyden önemli.
Belgin_62 Cinsiyet tahlil sonuçlarına göre mi belli oluyor acaba yoksa ultrasonda mı.Hep merak etmişimdir