Hamilebiranne bende de detaylida çıktı ,sağ taraf 9-10arasi en fazla10.2 ölçüldü ama artma olmadı o yüzden doktor sorun olmaz dedi 21-22haftalarda çıktı şuan 35+5im doktorum artık bakmıyor bile ama doğunca çocuk doktoruna söyleyin dedi bizde artık takmiyoruz. İlk zamanlar çok ağladım üzüldüm siz üzülmeyin artmaması önemli olan . Ama mesela milimlik bir artış da önemli değil ,10dan birdenbire 12_13e çıkarsa sorun olabilir