Vldnshn 22 haftalıkken preeklamsi teşhisi ile 1 hafta hastane de yattım şimdi evde takip ediliyorum tansiyonlarım iyi şükür ama bebeğin gelişimi 1 hafta geri de tansiyon dan dediler bu şekilde olup sağ sağlim Doğum yapan var mı Şuan tam 25 haftalık
PembeKoala Vldnshn maalesef bilgim olmadığı için bişey diyemiyorum canım inşallah sağlıkla zamanında alırsın bebeğini kucağına
Vldnshn Akademisyenanne doktor neye cevap verecek ? Ben tedavimi aksatmıyorum yakın takipteyim zaten Benin’le ayni durumu yaşayıp sağ sağlim çocuğunu kucağına almış anneler var mı diye soruyorum umut olsun diye
Yuilsa Şiddetli preeklampsi teşhisiyle 35haftada 32haftayla uyumlu Doğum yaptım profilime bakarsan yazmıştım hamdolsun oğlum şuan büyüdü ikinciye hamileyim 33.haftadayım yeni şişmeye başladım