Zeytinim Merhabalar kızlar 22+4 haftalık hamileyim pazartesi günü doktora gitmiştim bugün de kontrolüm vardı bebeğim pazartesiden beri hiç kilo almamış bebeğim ters duruyormuş yani olması gereken baş aşağı iken benimki başı yukarda ayakları aşağıdaymış moralim çok bozuk😢aynı durumu yaşayıp bilgisi olanlar yardımcı olabilirmi lütfen🙏
Muhendisanne Zeytinim daha çok erken ters demeni için. Benim de hep kafası yukarıdaydı. 34. Hf döndü. Ayrıca ilerki haftalarda kilo alımı daha fazla olur. Bence hiç canınızı sıkmayın. Doktorunuz bu konuda ne dedi ?
Mmral Zeytinim kilo durumunu bilmiyorum ama benimki de oyle duruyordu. Daha kucuk zaten senin doner ki daha doguma kadar. Ben 31 haftalikken gttigimde donmemisti yani 😊 suan 35 haftalik pazartesi gidecegim insaallah artik donmustur
Tubiyy Zeytinim daha çokkkk haftaların var kardeşim ne kendini üzüyorsun bide üstüne bebeğini üzüyorsun. 😉 sen doğurana kadar türlü türlü taklalar atacak şekilden şekle giriyor.
Zeytinim Muhendisanne Başının yukarda olması için büyük ihtimalle sezeryan olur dedi ama daha çok kilosuna takıldı dört günde kilo almalıydı dedi aslında iyide besleniyorum ama yanlışmı besleniyorum acaba😔
Muhendisanne Zeytinim eğer gerçekten böyle dediyse bence bir başka doktora daha gidin. Önünüzde daha ne kadar uzun zaman var, bu çocuk elbette sürekli hareket ediyor ve daha çok küçük. 4 günde kilo alması için haftanız yine çok erken bana kalırsa. Nacizane tavsiyem, başka bir doktorla daha görüşün içiniz rahatlasın 😊
seyma281015 Zeytinim peki ben napıyım 37 haftalık hala ters 😂😂 ne sezeryanı Allah aşkına. 22 haftalık bebekten bahsediyoruz.
Banu_ayaz Zeytinim ben 29. Haftaya giriyorum yan ve yuz ustu yatiyor pasam keyif yapiyor daha cok döner dert etmeyin bence Allah saglik versinde zayif oluversin ne olacak üzülüp bebisi de kendinizi de stres etmeyin bugunlerin tadini cikartin kendinizi bol bol motive edin simartin 😂🥰
bilnazo68o Zeytinim simdiden niye daha makat gelis diye uzuluyorsunki. 30 haftadan sonra kendiliginden donuyor zaten. strese sokma kendini daha erken :)
bilnazo68o Zeytinim kilo almamis diyede uzulme onunde daha haftalar varr. Ben 36 haftaligim bebegim 2300 olmus kilosu zayif diyor. Ama normal diyoruz cunku doguma 3 hafta kadar kaldi haftada 250 gr aliyormus son ayda 3 kiloya yakin dogsa iyi diyorum ben . beslenmene iyi bak takilma :)
Brnaebu Zeytinim ah yavrum 36+4 oldum hala ayaklari aşagida ve dönmedi mecbur sezeryan planladik doktorumla hem merak etmeyin kilo da alir kaşar,muz,hergün yumurta,yogurt,peynir mutlaka yiyin
37aysgl Zeytinim canım 20 haftalığım bugün doktardaydım benimde öyle normal doğum pozisyonu baş aşagı şuan normal zaten şimdiden Doğum pozisyonu mu alsın böyle daha iyi benim doktorum iyi dedi şimdiden almasın pozisyon ilerde alsın dedi
mmrv Zeytinim ya bence sen o doktoru direk değistir... Bu haftada sezaryen olur dönmesse ne demek.. 39 haftalik bebege bile son dakikaya kadar döner diye bekleniyor ki doğurana kdar cook degisir.. benim bebegim de makatti sezaryen olduk makat oluşunun hicbir zarari yok.. kiloya gelirsk 4 gun bence belirleyici degil su haftalar hizla kilo aldigi haftalar degil 1ay atiyorm hic almaz kilo o zaman bakilir caresine.. yani ne bicim moral.bozan bir doktor ya sana 2konu da da erkenden yorum yapmis daha coook moral bozar o.. sen beslenmene bak moralini de sakin bozma