Nesli5181 Yarın 37 hafta 1 günlük oluyoruz,plasenta yaşlanmasından dolayı sezaryen ile doğum yapacağım. Aranızda benim haftamda sezaryen olan var mı? Tecrübelerini paylaşacak olan
EcemErgen Nesli5181 hayirli olsun bende 37+3um. Bekliyoruz bakalim ne zaman dogcak diye. Sakincasi yoksa neden yaşlanma olmus plesantada?
Nesli5181 EcemErgen neden olduğu yapısalmış doktorum o konuda bir şey demedi.3.200 kilo bebeğim şuan, doktor bu saatten sonra iyice beslenemeyecek ve risk faktörleri oluşturur diye almak istiyoor sezaryen ile.
EcemErgen Nesli5181 gecen hafta benim bebegim 2800du suan kac olmustur acaba sizinki masallah 3200 kilosu cok guzel. :) saglikla gelsin insallah