Seda_123 Kızlar ultrason kağıdında yazan fl bebeğin boyu mu oluyor yoksa fl yi 7 ile mi çarpıcaz fl kısmında 17 cm yazıyor 7 ile çarpınca 119 çıkıyor yani boyu 11.9 mu oluyor 🤔
Nhlaslan Seda_123 evet dediğiniz hesaplama ile oluyor. Kendi bebişiminkini yaptım. Doktorumun dediği boy çıktı...
Ezgice Aslında doktorunun sana her gidişinde bilgi vermesi gerekiyor bu konuda canım. Ben 10+2 yım şuan doktorum 30 mm demişti iki gün önce yani 3 cm. Ultrason kağıdında da CRL nin yanında yazıyor tam dediği ölçü
Seda_123 Ezgice Canım ultrasonda 17mm yani 17 cm yazıyor 14+5 için çok uzun bi boy değil mi acaba ben mi yanlış biliyorum diye buraya sordum 😁 17 cm ise çok uzun boylu haftasına göre bizde uzun boylu yok ki 🤣
Cigdemdgr Fl üst bacak boyu, crl baş popo mesafesi kızlar.. belli haftaya kadar crl sini söyler doktor daha sonra tam boyunu
Seda_123 Ndd Canım 17 mm olamaz ki 15.haftada 17mm 1.7 cm oluyor demek ki fl yi 7 ile çarpıcaz boyunu bulucaz 119 çıkıyor yani 11.9 cm yine iyi boyu