Edaaks Kızlar bu hastanede detaylı ulturason olan varmı? Aradığımızda fiyat bilgisii vermiyorlar Naciye hanıma gidiyorum ama ona da sormayı unuttum
merveeymeen Edaaks o hastaneyi hic tavsiye etmiyorum. Bende oraya baslamistim ilk hamile kaldigimda simdi ise bestepede turgut ozal hastanesine gidiyorum devlet hastanesi oldu cokta memnunum
Ozgertk Detayli ultrasonu bilmiyorum ama dogumu dusunuyosan dusunme canim bebek yogun bakim unitesi yok bu hastanede cnku bildigim kadariyla
Edaaks Ozgertk evet biliyorum maalesef ama bütün kontrollerimi de bu hastanede yaptırdım. Şimdi nerde Doğum yapıcam onu da bilmiyorum daha var ama 🤷🏻♀️
Edaaks Feyza1993 hamile olduğumu öğrendiğimden beri naciye hanım takip ediyor. Memnunum bi sıkıntısını görmedim. Doğumu da o yaptırsın isterdim ama yenidoğan ünitesi yok hastanede buda ilginç tabi
Edaaks merveeymeen neden tercih etmediniz bi Problem mi oldu acaba? dikmen Çankaya çevresinde özel olarak en uygun hastane tabi eksikleri var ama doktordan yana ben sıkıntı yaşamadım hiç
merveeymeen Edaaks evet uygun oldugu icin bende tercih etmistim ama birgun aciline gitmek zorunda kaldim takipli hasta bile olsaniz bakamaz naciye hanim devlet hastanesine gidin deyip beni o halde biraktilar ve ogun vazgectim
Ftmemne Edaaks hayır radyoloji bölümünde yapılıyor ayrı bir ultrason cihazında. Her detayını gösteriyor.
Edaaks Senadmrts şehir hastanesinde randevu aşacaktım fakat haftam geçmiş oluyor onu da almıyorlar zaten