Merhaba şimdi doktorumun yanından geliyorm nts bağlandım rutin her gitiğimde ki gibi fakat kalp atışları 110 u gördü hava verdiler burnuma bişi taktılar aynıydı ama haraketide vardı haraket ettikce yükseldi sadece sonra doktorum gözlem odasına aldı beni doğumhanede ordada aynı çıktı yarın sabah 8 de burda ol dedi ama yine aynı olursa sonuç şu demedi sizce hazırlık yapmalı mıyım ? Başına gelen varmı zorunlu sezeryana dönebilir mi ??