Merhaba arkadaşlar 24+3 günlük hamileyim kızkardeşim 1 haftadır hasta 3 gündür tüm vücut kırmızı kırmızı benek 4 5 defa doktora gittim en son bugün öğrendim bulaşıcı bir virüsmüş iki gün daha gidip test yaptrcam ne olduğunu öğrenebilmek için cocuk doktoru sana çoktan bulaşmıştır 10 güne kendini gösterir dedi çok korkuyorum doktorumu aradım bebeğe etkisi ne olur bilemeyiz kardeşinden uzak dur dedi şuanda bulaşıp bulasmadiginida anlayamayız diyorlar napcam bilmiyorum nasıl korunabilirmmm