Kizlar selam. Doktorlar genelde sag ve sola yatmayi oneriyorlar. 17+5 gunluk hamileyim. Genelde uykuya dalarken saga yatiyorum. Ama uyandigimda kendimi sirt ustu yatarken buluyorum. Sirt ustu yatmak icin tehlikeli diyorlar. Siz nasil yatiyorsunuz? Ne yapcam bilmiyorum.