Kızlar 10+5 haftalık hamileyim bugün biraz bayram alışverişi için çarşı pazar gezdim eve geldiğimde iç çamaşırımda koyu kahverengiye yakın leke vardı onun dışında bişeyim yok. Düşük filan olabilir mi doktorumu aradım ama şuan hastanede değil yarın gel dedi. Korktum şimdi napsam sizce bir acile filan gitsem mi bilemedim 🤔