Sohretkural canım ben aslında 26 temmuzda adet olmam gerekti olmayınca idrar ve kan testi yaptım çıktı. adet tarihime göre 5 haftalık oluyorum ama 4 haftalığım bence çünkü niye diyeceksn adet bitince birliktelik olmadı benim rahim filmi çekineceğim diye 6 temmuz da rahim filmi çekindim ondan sonra ki günleri değerlendirdik yani hamile kalmam 6 temmuzdan sonra oldu