Bizde kızımla 23 + 6 yız. Bekliyoruz sabırsızlıkla. Daha hiç birşey almadım. Zaten 11 kasım da 2 yaşına girecek bir ablası var. Abla kardeş kasım doğumlu olacaklar tabi inşallah bir aksilik çıkmazsa. Bir çok şey ablasından var zaten 30 lu haftalı bir göreyim ondan sonra birşeyler almaya başlıycam imnşallah.