Mervebora92 Kızlar kız bebekler için 10 gün erken doğar diyorlar hep ya ne dersiniz öyle mi sizcede🤗🤗
sevgitekes Mervebora92 ayn öyleymiş Anneninkini üç kızı oldu erken gelmiş hep benim de üç ayımız kaldı iki buçuk diyip duruyo
Mervebora92 Ay benim daha hiç bişeyim haZır değil yani herşeyi aldık ama yıkama yerleştirme valiz hzırlama işini yapmadık ve 1 haftasonra başlayabilicem hazırlıklara🙈 33 günüm var o kısa sürede yetişir inşallah 💕