Duygu19031903 Sabah uyandım burun kanamasıyla onun ardından ayağa kalktım vajinal kanamam oldu. Doktora gittim iyi bebek neden böule bisey olmus olabilir ikisi de aynı anda olunca çok korktum basına öule bisey gelen varmı,
Hnurb Duygu19031903 kan sulandırıcı mı kullanıyorsun canım ondan olabilir inr değerin yükselmiş olabilir
Duygu19031903 Mom72626 16 haftalığım. Serklajlıyım. Magnezyum verdi ama çok şaşkınım kasık ağrımda oldu baya
Mom72626 Duygu19031903 magnezyum ne alaka ? Progestan fitil fln niye vermedi ki ? Ya da iğne vurmadı. Benim de olmuştu ama ben 6. Haftadan beri progestan fitil kullandım 30. Hafta kestim. Kanamam olduğunda da iğne vurmuştu doktorum. Ben de serklajlıyım buarada
Duygu19031903 Mom72626 canım progestam kullanıyrum da onu kasılma olabilir diye verdi kasık ağrımdan hem burun kanaması hem vajinal kanama aynı anda mı oldu?
Duygu19031903 Mom72626 benimkisi neden öyle aynı anda olmıs olabilir canım. Ara ara kanama olıyomı serklajlısım ya. Magnezyum kullandınmı
Mom72626 Duygu19031903 yoo hayır canım magnezyum kullanmadım. Serklaj olunca olduğun hafta ara ara kanama olur demişti doktorum. Olduktan sonra 1 hafta beklenen hafif kanamalar varmış zaten. Ama sonrasında şükür olmadı kanama fln. Şuan da 35. Haftamdayım erken Doğum riskim vardı ama şükür 27.haftayı atlattık. Umarım sen de bir an önce iyi olursun korkma tedirgin olma bebeğin etkilenir. Yat uzan dinlen bir kaç gün WC dışında yerinden kalkma
Duygu19031903 Mom72626 öyle yapıyorum canım. Zaten yatıyordum. Sen serklajdan sonra hep yattınmı? Kasık ağrımda oluyor benim seninde varmıydı
Mom72626 Duygu19031903 yeni olduğum zamanlar olmuştu zaman zaman ama şuan yok. Ben 2 gün yattım sonra hiç yatmadım canım gezmenin dibine vurdum üzerine kendi evim de işimi yaptım çok yormadan kendimi. Serklajdan önce hayatım kötüydü herşey yasaktı ondan sonra rahatladım. İlişkide yasak zaten biliyorsun değil mi ?
Duygu19031903 Mom72626 canım bana bir hafta yat sonra evinde yavasça gez dedi 1 ay sonra istediğini yap dedi istersen iliskiye bile girebilirsiniz dedi . Ama ben 1 aydır yatıyorum. İlişkiye girmeyide düşünmüyorum. Herzwman bisey oluyor yıprandım😔😔
Konul_Nilay Hnurb ya bi şey danışcam sana.Azerbaycanda yaşıyom.kan sulandırıcı vuruyom.pıtılaşmam var.her gün vur dedi vurdum qanamam oldu.1günden 1e geçirdi ama kanamadan dolayı.aslında her gün olmalı.bi malumatın varmı bilgin.ne bilem çok sıkıntıllyım
Mom72626 Duygu19031903 nasıl ilişkiye girebilirsin dedi ya serklaj diye Burda post açık ara bul canım ilişkiye girmek yasak. Doktorun nasıl öyle birşey söylemiş 🙄😒
Hnurb Duygu19031903 kanın akışkanlık değeri canım genelde kan sulandırıcı ilaçların fazla doz alınmasında görülüyor seninki ondan değildir o zaman devam etmiyor değil mi
Duygu19031903 Mom72626 canım ben girmiyorım zaten de doktorum öyle söylediZ bana önlem anaçlı atıldı zayen bi sorun yok dedi girebilirsiniz
Konul_Nilay Duygu19031903 yo cnm vajibadan 7 aya geldik.kan geldi.3 ay ayda bikerr.sora iki kere.kan sulandırıcıdan.vurmuyom pıtılaşmam çok vuruyom kanamam oluyo doktor bile şaştı
Hnurb Konul_Nilay canım sana 2 günde 1 doz yetiyor demek ki çünkü fazlası sende kanama yapmış bu da demektir ki kan sulandırıcı dozun fazla gelmiş doktorun da 2 günde 1 e düşmüş başkaları günlük kullanıyor diye sana günlük iyi gelecek diye düşünme herkesin bünyesi farklı bazıları günlük 1 doz vurulur kan istenen sıvılığa ulaşır bazıları 2 doz vurulur ancak ulaşır. senin idealin 2 günde 1 demek ki sen doktoruna güven canım herkesin bünyesi farklı tedavisi farklı içini ferah tut 💕