Asrinayaz 10 haftalık hamileyim vajinama hafif ağrı giriyo giriş kısma sonra geçiyo kısa süreli bugün menemenlik yaptım yoruldum biraz ondanmı acaba 🤦🏼♀️
Burciny Asrinayaz bende 10 haftalık gebeyim bugun doktor kontrolüm vardı aynı ağrı bende de oluyordu doktora sordum rahmin genişlediği için dedi kanama yoksa korkma dedi içim rahatladı
Tusubasa Asrinayaz 12 haftadayiz bende 1 hafta önce öyle olmuştu idrar yolu enfeksiyonu çikmadi çok şükür banada doktor yorduysan kendini yorgunluktan oluyor dedi :) yorma kendinj dinlene dinlene yap :)
Tusubasa Asrinayaz kışında yemesinler dicem ama olmuyor sana diyorum ama bende aksama kadar iş aksamda şuram agriyor bebeğime bisey mi oldu acaba diye hastanelik oluyorum 😂😂
Asrinayaz Tusubasa valla canm olmuyo bide bnm yanımda ailem yok eşimin ailesi de gurbetteyiz el mecbur 🤦🏼♀️
Tusubasa Asrinayaz bende öyleyim canim :) aman saglikli sihatli alalimda kucaklarimiza hepsi geçer :)
Asrinayaz Tusubasa ayy inşallah doğum yapacağım günler çok uzak geliyo bana sıcaklarda bunalttı bir an önce bitse diyoeum